VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SLUŽBY „LUSTRUJ NÁJEMNÍKA“
vydané společností
Lewest s.r.o.
se sídlem Kostelní 942/46, České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice, IČO: 072 78 781, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích pod sp. zn. C 27789
telefonní číslo: +420 603 903 044, e-mail: obchod@lewest.cz
(dále jen „Poskytovatel“)
- VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) byly zpracovány dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“).
- Poskytovatel provozuje na webových stránkách lustrujnajemnika.cz systém internetových stránek a digitálních technologií (dále jen „Webové stránky“), který umožňuje uživatelům za podmínek níže stanovených využít služby nabízené Poskytovatelem. Podmínky upravují v souladu s § 1751 odst. 1 Občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování digitálního obsahu (dále jen „Smlouva“) uzavřené mezi Poskytovatelem a uživatelem prostřednictvím Webových stránek ohledně digitálního poskytování služeb a další služby poskytované Poskytovatelem.
- Uživatelem je i) spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele (dále jen „Spotřebitel“), nebo ii) osoba odlišná od spotřebitele (tyto dva typy uživatelů dále společně jen „Uživatel“).
- SLUŽBY
- Poskytovatel nabízí Uživateli služby, které spočívající v úplatném zprostředkování následujících informací:
- Uživatel Poskytovateli předá údaje konkrétní fyzické či právnické osoby;
- uzavřením Smlouvy Uživatel dá Poskytovateli výslovný pokyn, aby tyto údaje zpracoval tak, že na základě nich ověří, zda je uvedená třetí osoba vedena ve vybraných veřejně dostupných rejstřících, jejichž výčet je uveden v objednávkovém formuláři Smlouvy (jak je popsán níže), zejména se může jednat o následující rejstříky:
- nespolehlivý plátce DPH
- pátrání po osobách Policie ČR
- insolvenční rejstřík
- živnostenský rejstřík
- databáze neplatných dokladů MVČR
- centrální evidence exekucí
- sídla obecních úřadů
(dále jen „Rejstříky“);
- Poskytovatel Uživateli poskytne elektronický výstup, na kterém bude uvedeno, zda a případně kolikrát je uvedená třetí osoba vedena ve vybraných Rejstřících a případně doplňující informace, vše k času uvedeném v tomto výstupu (dále jen „Certifikát“);
(dále jen „Služby“).
- UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Pokud chce Uživatel uzavřít Smlouvu a získat Služby, může si zřídit na základě registrace v rámci Webových stránek uživatelský účet (dále jen „Uživatelský účet“). Webové stránky však umožňují i uzavírání Smluv bez registrace.
- Údaje uvedené Uživatelem v Uživatelském účtu jsou Poskytovatelem považovány za správné a pravdivé a Uživatel nese odpovědnost za jejich správnost a včasnou aktualizaci.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen přihlašovacím jménem (e-mailem) a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je povinností Uživatele zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. Uživatelský účet je osobní a Uživatel není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.
- V případě ztráty přihlašovacích údajů nebo zjištění jejich zneužití je Uživatel povinen o těchto skutečnostech bezodkladně Poskytovatele informovat. Poskytovatel je povinen bezodkladně po obdržení takového oznámení přidělit Uživateli nové individuální přihlašovací údaje a zablokovat původní.
- Uživatelský účet může Poskytovatel zrušit, a to zejména v případě, když jej Uživatel více než 24 měsíců od objednání poslední Služby nevyužívá, či v případě, že poruší své povinnosti dle Smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
- Pokud bude Uživatel užívat Uživatelský účet, může mu Poskytovatel nabízet snížené ceny za Služby či doplňkové služby, které se týkají Služeb, jak bude uvedeno na Webových stránkách.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Jednotlivé formy Služeb a jejich ceny jsou stanoveny v ceníku Poskytovatele, který je přístupný na Webových stránkách. Všechny poplatky a ceny jsou stanoveny v českých korunách včetně DPH.
- Nejpozději na začátku objednávky bude Uživatel informován, jaké způsoby platby jsou přijímány.
- Pro uzavření Smlouvy se nejprve Uživatel přihlásí do svého Uživatelského účtu nebo vyplní požadované identifikační údaje do objednávkového formuláře. Webové stránky zároveň umožňují uzavírání Smluv i bez registrace a zřízení Uživatelského účtu. I v tomto případě je třeba, aby si Uživatel překontroloval, že veškeré jím uvedené osobní údaje nutné k objednání Služeb jsou aktuální a správné, a nese za jejich správnost a aktualizaci odpovědnost.
- Dále si Uživatel v objednávkovém formuláři zvolí, kterou formu Služeb chce objednat. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaných Službách, tedy zejména které Rejstříky budou Poskytovatelem prověřeny,
- specifikace Uživatele,
- způsobu úhrady ceny Služeb,
(dále společně jen „Objednávka“).
- V některých případech může Poskytovatel nabízet možnost na objednání Služeb využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, aby Uživatel v rámci návrhu Objednávky vyplnil údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak Uživatel učiní a dodrží další podmínky uvedené v těchto Podmínkách, jakož i podmínky za kterých je tato sleva poskytována, budou mu Služby poskytnuty se slevou.
- Před odesláním kompletní Objednávky je Uživateli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vložil, aby Uživatel mohl opravit případné chyby vzniklé při zadávání údajů do Objednávky. Objednávku odešle Uživatel Poskytovateli kliknutím na tlačítko „PROVĚŘIT OSOBU A ZAPLATIT“, na základě kterého bude přímo přesměrován na platební bránu.
- Poskytovatel Uživateli Objednávku v co nejkratší době po jejím doručení potvrdí zprávou odeslanou na e-mailovou adresu Uživatele zadanou v Objednávce. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Uživatelem a Poskytovatelem za současného uzavření zpracovatelské smlouvy (jak je popsána níže). Společně s potvrzením odešle Poskytovatel Uživateli potvrzení o uzavřené Smlouvě včetně znění těchto Podmínek.
- Uzavřením Smlouvy, vzniká Uživateli závazek k zaplacení ceny Služeb.
- V případě uvedení chybné ceny na Webových stránkách a provedení objednávky Služeb za nesprávnou cenu si Poskytovatel vyhrazuje právo Objednávku nepotvrdit nebo (pokud již byla potvrzena) Objednávku zrušit. V takové situaci bude Poskytovatel Uživatele bezodkladně informovat e-mailem o zrušení Objednávky a opraví cenu Služeb.
- Poskytovatel je dále oprávněn odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než poskytne Uživateli Služby, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Služby poskytnout (zejména důvody na straně třetích osob, důvody spočívající v povaze Služeb, v případě vyšší moci). Poskytovatel dále může od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že Uživatel uvedl v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že Uživatel není Spotřebitelem, je Poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
- Uživatel souhlasí, aby při uzavírání Smlouvy byly použity komunikační prostředky na dálku. Náklady vzniklé Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, případně náklady na telefonní hovory) si hradí Uživatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Pokud dojde k rozporu mezi cenou uvedenou u Služby na Webových stránkách a cenou uvedenou v Objednávce, uplatní se vždy cena uvedená v Objednávce.
- Platbu ceny a případné náklady spojené s poskytnutím Služeb dle Smlouvy může Uživatel uhradit Poskytovateli následujícími způsoby:
- Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební systém uvedený v objednávkovém formuláři, přičemž platba se řídí podmínkami tohoto platebního systému.
- Po uhrazení ceny bude uživateli doručeno potvrzení o úhradě a zasláno na e-mailovou adresu Uživatele uvedenou v Objednávce.
- ZPŘÍSTUPNĚNÍ SLUŽEB A UŽÍVÁNÍ SLUŽEB UŽIVATELEM
- Uživatel má po splnění stanovených podmínek (zejména zadání údajů třetí osoby a úhradě platby) právo na poskytování Služby, tedy poskytnutí elektronického Certifikátu ve formě .pdf. K přístupu k Certifikátu musí mít Uživatel internetové připojení.
- Certifikát bude Uživateli doručen na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce, případně v Uživatelském účtu, do 24 hodin po připsání příslušné platby na bankovní účet Poskytovatele, případně po identifikaci platby nebo spárování platby Uživatele.
- Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za to, že nebude Uživateli doručen Certifikát z důvodů spočívajících na straně Uživatele, zejména pak z důvodů, že nebude možné Certifikát doručit na zadaný e-mail (především z důvodu špatně uvedené e-mailové adresy, přeplněné schránky, spam filtr etc).
- Uživatel bere na vědomí, že informace uvedené na Certifikátu mají pouze informativní charakter, nemají podobu úřední listiny a jsou aktuální pouze k okamžiku uvedenému na Certifikátu. Uživatel bere na vědomí, že aktuálnost a správnost informací uvedených na Certifikátu závisí na aktuálnosti a správnosti informací uvedených v Rejstřících a na jejich technických rozhraní. Poskytovatel sám nevytváří informace uvedené v Rejstřících a neodpovídá tak za správnost, úplnost nebo aktuálnost informací uvedených v Rejstřících.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za nemožnost přístupu k Certifikátu způsobenou technickými vlastnostmi zařízení (ať jde o software, nebo hardware) ani za žádnou škodu způsobenou nevhodností zařízení, ani za funkčnost nebo provoz zařízení.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za zveřejnění informací zprostředkovaných v rámci Služby. Objednatel má povinnost chránit tyto údaje jako jejich správce.
- Poskytovatel je oprávněn kdykoliv dočasně pozastavit poskytování Služeb, např. z důvodu bezpečnosti, vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu nebo soudu, výkonu práv potřebných pro provoz nebo údržbu systému, bez toho, aby to bylo považováno za porušení povinnosti Poskytovatele.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Poskytovatel prohlašuje, že bude přístup ke Službám poskytovat v kvalitě, kterou je možné rozumně očekávat s přihlédnutím k povaze Služeb, účelu a ceně za jejich poskytování.
- Uživatel je oprávněn reklamovat vady Služeb u Poskytovatele bez zbytečného odkladu od výskytu příslušné vady, a to prostřednictvím e-mailu na adresu uvedenou v záhlaví těchto Podmínek. V reklamaci je Uživatel povinen přesně specifikovat, v čem spočívá reklamovaná vada. Pokud není Uživatel Spotřebitelem, je oprávněn reklamovat vady pouze do 2 dnů od doručení Certifikátu, pokud nebude reklamace uplatněna v této lhůtě, práva Uživatele z vadného plnění zanikají.
- V případě, že Uživatel neobdržel Certifikát nejpozději do 24 hodin od připsání platby na bankovní účet Poskytovatele, je povinen neprodleně kontaktovat Poskytovatele a oznámit, že neobdržel Certifikát. Pro tyto účely je Uživatel povinen sdělit Poskytovateli jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo, případně svůj Uživatelský účet, prostřednictvím kterého provedl objednání Služeb. V případě, že Poskytovatel zjistí, že Certifikát skutečně nebyl Uživateli doručen, a to z důvodu na straně Poskytovatele, bez zbytečného odkladu zašle nový Certifikát na e-mailovou adresu, kterou mu pro tento účel sdělil Uživatel.
- Poskytovatel je povinen doručit Uživateli potvrzení o uplatnění reklamace. Pokud bude reklamující Uživatel spotřebitelem, bude potvrzení o uplatnění reklamace obsahovat informace, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Uživatel požaduje a kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, doručí jej bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a o jejím vyřízení Uživatel, který je spotřebitelem, informován bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne řádného uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel a Uživatel nedohodnou na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty má Uživatel, který je spotřebitelem stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Poskytovatel je po vyřízení reklamace povinen Uživateli, který je spotřebitelem, vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání, případně písemné odůvodnění o zamítnutí reklamace.
- Jsou-li Služby vadné, Uživatel může požadovat odstranění vady. Poskytovatel může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Služba měla bez vady. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:
- Poskytovatel vadu odmítl odstranit, nebo ji neodstranil v souladu se zákonem,
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
- je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Uživatele.
- Oznámení o odstoupení od Smlouvy může Uživatel zaslat na e-mailovou adresu uvedenou v záhlaví těchto Podmínek.
- Pokud Uživatel není Spotřebitelem, dohodly se smluvní strany, že Poskytovatel nenese odpovědnost za žádnou škodu, která by mohla Uživateli vzniknout užitím Služeb nebo v souvislosti s nimi.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRO SPOTŘEBITELE
- Pokud je Uživatel Spotřebitelem, uplatní se na smluvní vztah i ustanovení tohoto oddílu Podmínek. Pro vyloučení pochybností Poskytovatel uvádí, že pokud Uživatel není Spotřebitelem, ustanovení tohoto oddílu se na smluvní vztah neuplatní.
- Uživatel si je vědom a výslovně souhlasí se zahájením poskytování Služeb, tedy zpřístupněním Certifikátu, před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy a prohlašuje, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1837 písm. l) Občanského zákoníku.
- V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Uživatelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Uživatel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00, Praha 2, email: adr@coi.cz, web: ard.coi.cz.
- Pro podání stížnosti týkající se Služeb a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů, může Uživatel, který je Spotřebitelem, rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- POKYN K ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ TŘETÍCH OSOB A ZPRACOVATELSKÁ SMLOUVA
- Uživatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje třetích osob (dále jen „Subjekty údajů“), které předá Poskytovateli, byly získány a poskytnuty Poskytovateli ke zpracování v souladu s právními předpisy, a že Uživatel má platný právní titul pro zpracování těchto osobních údajů Poskytovatelem výše uvedeným způsobem. Pokud Poskytovateli vznikne jakákoliv škoda v důsledku nepravdivosti tohoto prohlášení Uživatele, zavazuje se Uživatel uhradit Poskytovateli vzniklou škodu.
- Správcem osobních údajů je tak vždy Uživatel a Poskytovatel je ve vztahu k údajům třetích osob pouze zpracovatelem. Uzavřením Smlouvy dává Uživatel Poskytovateli jednoznačný pokyn ke zpracování osobních údajů třetích osob způsobem vymezeným ve Smlouvě, zejména uvedeném v Objednávce. Za tímto účelem spolu Uživatel a Poskytovatel zároveň se Smlouvu uzavírají zpracovatelskou smlouvu (dále jen „Zpracovatelská smlouva“).
- Poskytovatel jako zpracovatel prohlašuje, že je schopen poskytnout dostatečné záruky zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby zpracování osobních údajů dle této smlouvy splňovalo požadavky Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení”), a aby byla zajištěna ochrana práv Subjektů údajů.
- Předmětem Zpracovatelské smlouvy je pověření Poskytovatele jako zpracovatele zpracováním osobních údajů pro Uživatele jako správce a úprava vzájemných práv a povinností při zpracování osobních údajů v souvislosti s poskytováním Služby.
- Účelem zpracování osobních údajů Subjektů údajů je zprostředkování informací, zda je Subjekt údajů veden ve vybraných Rejstřících (jak jsou vymezeny výše), jejichž výčet je uveden v objednávkovém formuláři Smlouvy. Poskytovatel a Uživatel se dohodly, že je Poskytovatel oprávněn osobní údaje Subjektů údajů zpracovávat pro plnění Smlouvy a poskytování Služeb.
- Smluvní strany Zprostředkovatelské smlouvy berou na vědomí a činí mezi nimi nesporným, že Uživatel jako správce, a nikoliv Poskytovatel jako zpracovatel, je odpovědný za určení, které osobní údajů Subjektů údajů budou zpracovávány, na základě který právních titulů budou tyto údaje zpracovávány, přijmutí vhodných opatření, aby poskytl Subjektům údajů stručným, transparentním a srozumitelným způsobem veškeré informace a učinil sdělení požadovaná Nařízení.
- Smluvní strany Zpracovatelské smlouvy se dohodly, že osobní údaje Subjektů údajů budou zpracovány v následujícím rozsahu (přičemž předmětem zpracování nejsou osobní údaje zvláštní kategorie ve smyslu Nařízení):
- Jméno a příjmení;
- Datum narození/IČO;
- Informace o tom, zda je Subjekt údajů veden v některém Rejstříku.
- Poskytovatel je při plnění této Zpracovatelské smlouvy povinen:
- zpracovávat osobní údaje pouze v souladu s touto Zpracovatelskou smlouvou na základě doložených pokynů Uživatele;
- zohledňovat povahu zpracování osobních údajů a být Uživateli nápomocen pro splnění Uživatelovy povinnosti reagovat na žádosti o výkon práv Subjektu údajů, jakož i pro splnění dalších povinností ve smyslu Nařízení;
- zajistit, aby systémy pro automatizovaná zpracování osobních údajů používaly pouze oprávněné osoby v rozsahu odpovídajícím oprávnění těchto osob, budou-li tyto systémy využívány;
- nezapojit do zpracování žádného dalšího zpracovatele bez předchozího konkrétního nebo obecného písemného povolení Uživatele;
- umožnit Uživateli na jeho předchozí žádost provedení kontroly zpracování osobních údajů,
- po ukončení této Zpracovatelské smlouvy odevzdat Uživateli osobní údaje, s nimiž nakládá na základě této Zpracovatelské smlouvy;
- upozornit Uživatele bez zbytečného odkladu na nevhodnost jeho pokynů s ohledem na Nařízení a obecně závazné právní předpisy či na porušování jeho povinností;
- zachovávat mlčenlivost o všech osobních údajích a dalších skutečnostech, o nichž se dozvěděl při výkonu činnosti dle této Zpracovatelské smlouvy, nepředávat je jakýmkoliv dalším subjektům vyjma plnění své zákonné povinnosti, nakládat s nimi jen v rozsahu a míře nutné k naplnění svých povinností dle této Zpracovatelské smlouvy a svých zákonných povinností;
- být Uživateli nápomocen při vyřizování žádostí Subjektů údajů dle Nařízení, poskytování informací, poučení a odstraňování případného zjištěného závadného stavu.
- Smluvní strany jsou při plnění této Zpracovatelské smlouvy povinny:
- zavést bezpečnostní, technická, organizační, personální a jiná vhodná opatření ve smyslu Nařízení, aby zajistily a byly schopny doložit, že zpracování osobních údajů je prováděno v souladu s Nařízením tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití, a tato opatření udržovat,
- vést a průběžně aktualizovat záznamy o zpracování osobních údajů ve smyslu Nařízení,
- řádně a včas ohlašovat případná porušení zabezpečení Osobních údajů Úřadu pro ochranu osobních údajů a spolupracovat s Úřadem pro ochranu osobních údajů v potřebném rozsahu,
- vzájemně se informovat o všech skutečnostech významných pro plnění této Zpracovatelské smlouvy a poskytovat si nezbytnou součinnost,
- zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po ukončení této Zpracovatelské smlouvy;
- postupovat v souladu s dalšími požadavky Nařízení, zejména dodržovat zásady zpracování osobních údajů, plnit informační povinnost, respektovat práva Subjektů údajů.
- Smluvní strany se dohodly, že tato Zpracovatelská smlouva se uzavírá na dobu určitou od jejího uzavření (které nastává současně s uzavřením Smlouvy) do 10 pracovních dnů od jejího uzavření. Osobní údaje budou zpracovány pouze po dobu, která je nezbytně nutná k dosažení účelu jejich zpracování, tedy poskytnutí Služeb, nejdéle však po dobu trvání této Zpracovatelské smlouvy. Ukončením Smlouvy dochází vždy k ukončení této Zpracovatelské smlouvy.
- Ukončením této Zpracovatelské smlouvy nezanikají povinnosti Poskytovatele k dodržení bezpečnosti a ochrany osobních údajů, a to až do okamžiku jejich úplné likvidace.
- Smluvní strany se dohodly, že zpracování osobních údajů na základě této Zpracovatelské smlouvy bude prováděno bezplatně, tím však není dotčen nárok Poskytovatele na odměnu za poskytování Služby dle Smlouvy.
- Smluvní strany si tímto v souladu s ust. § 2898 Občanského zákoníku ujednávají limitaci náhrady škody či nemajetkové újmy způsobené Poskytovatelem Uživateli porušením jakékoliv povinnosti Poskytovatele jako zpracovatele uvedené v této Zpracovatelské smlouvy do celkové výše rovnající se odměně ze Smlouvy.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Tyto Podmínky a Smlouva se řídí vždy právem České republiky.
- Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Poté, co ji Uživatel s Poskytovatelem uzavře, zůstane uložená v elektronické podobě u Poskytovatele a Uživateli není dostupná.
- Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Uživatel potvrzuje, že byl na existenci těchto Podmínek před uzavřením Smlouvy upozorněn, že se s nimi seznámil a vyjadřuje s nimi svůj souhlas.
- Znění těchto obchodních podmínek může Poskytovatel jednostranně měnit či doplnit, tím ale nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
- Ustanovení odchylná od těchto Podmínek je možné sjednat v konkrétní Smlouvě. Tato odchylná ujednání mají přednost před zněním těchto Podmínek.
- Všechny informace o zpracování osobních údajů Uživatele jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které nalezne zde: https://www.lustrujnajemnika.cz/gdpr
- Poskytovatel a Uživatel souhlasí, že budou komunikovat prostřednictvím elektronické pošty. E-mailová adresa Poskytovatele je uvedena záhlavní těchto Podmínek a e-mailová adresa Uživatele je uvedena v Uživatelském účtu.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů, výpadky Rejstříků apod.), nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 30 dnů, dohodly se smluvní strany, že Poskytovatel má právo od Smlouvy odstoupit.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti 26.11.2024.